Farten ger mig mer adrenalin

Tjenixen Bloggen!
Denna dag har gått fort! Datakunskap och musik sen var det bara att ta det lugnt, har träffat Dennis en stund ,annars har jag bara slappat, hur trött som helst. Eller föresten höll på i åratal med att försöka knippsa upp Darias lås i skolan, vi lyckades nog tillslut, men tog några år av styrka!
Ämnet glider iväg igen ! Tycker det bara är så skönt att få skriva av mig, men ämnet bara glider iväg hela tiden, så ska försöka fokusera lite mer på bloggens ämne.

Som sagt kanske ni såg dagens tidigare inlägg om mina argument om förbud mot fälttävlan, tänkte fortsätta just kring ämnet fälttävlan ett tag till, tänker bland annat ta upp:

- Dem mest förekomna skadorna inom Fälttävlan
- En Intervju
- vad man bör tänka på för att undvika skador

Sen hade jag tänkt ta upp lite mer allmänt om ridsportens olyckor och skador, kommentera gärna vad ni tycker att jag ska fokusera på, skulle hjälpa mig lite på traven.

Puss så länge, update soon!



Kommentarer
Postat av: Lotta

Du kan ju ta upp hir vissa länder barrerar (slår eller skadar på diverse vis) sina hästar för att de ska hoppa högra och därför klara högre klasser inom fältavlan.

Tror det kommer bli jätteintressant att läsa vidare! :D

2010-05-27 @ 21:08:20
Postat av: Malin

Tack för tipset Lotta! Nu har jag fått lite mer motivation till morgondagens skrivning! :D

2010-05-27 @ 22:42:01
URL: http://malingalopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0