Halt

Hej Bloggen!
Detta är mitt första inlägg som framöver kommer att handla om hästolyckor och olika skador man kan få utav att rida.
Vi håller just nu på med ett litet projekt i Svenska A och ska därför skriva en blogg, jag har då valt just ridolyckor för att jag älskar att hålla på med hästar, och har suttit och funderat lite över vad som egentligen kan hända om man är på fel plats vid fel tidpunkt och allt sånt där. Lite oroande faktiskt, men inte tänker jag sluta med den bästa sporten i världen bara för det inte!

Vill gärna ha många kommentarer tack, på vad jag ska göra bättre, och vad som redan är bra!

Tack på förhand!

Och kom ihåg, ENJOY!



En bild på mig och hästen Torre i Gotland 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0